maandag 4 oktober 2010

Mooie nazomerdag!!!

Wat was het een mooie dag vandaag. De temperatuur steeg tot 22°, dus schuifdeuren open
en het was net of de zomer in huis was. Ik had eigenlijk wat willen naaien maar met dit goeie
weer heb ik de was buiten opgeplooid. Nog enkele dozen ingepakt want eind deze maand
wordt de nieuwe keuken geplaatst. Daarvoor moeten we de plafonds nog schilderen en als de
keuken er eenmaal staat, kunnen we de muren ook schilderen en behangen.
Ik mag er niet teveel bij stil staan, al dat gerommel, maar het is voor een goed doel.
Dit week-end heb ik nog een stitchery gemaakt die Kristel heeft uitgetekend. Het ziet er weer
prachtig uit. Ik ben vandaag aan de volgende Stitchery begonnen en ik hoop hem vandaag nog
af te krijgen of toch bijna af.
Ik moet ook dringend beginnen aan mijn 3 swap-projecten.

Groetjes,
Martine

1 reacties:

Sophie zei

Lekker he dat het weer wat warmer wordt! Gaan jullie zelf aan de slag met schilderen of willen jullie een schilder laten komen? Mocht dat laatste het geval zijn, dan kun je gemakkelijk een schilder vinden via deze site: http://www.schilder-weetjes.nl/schilder-offerte-aanvragen.html
Heel veel succes en geniet van het mooie weer!