dinsdag 15 februari 2011

L'aiguille en fête

Donderdag en vrijdag was ik in Parijs op L'aiguille en fête. Als je hier nog
nooit bent geweest, is dit een echte aanrader.
Bij Kristel was het weer lekker druk. Het pakket van A Rainy Monday was de 1ste
dag al uitverkocht. Gelukkig kon er iemand zaterdag nog nieuwe meebrengen.

Ik heb weer mooie dingen gezien en heb weer veel inspiratie opgedaan.
Zo heb ik een pakketje gekocht van Facile Cécile, deze dame
maakt hele mooie dingen. Zo heb ik ook een boek van haar gekocht
om leuke dingen te maken van wol en vilt. Inspiratie genoeg!!!


Zaterdag had ik bezoek van mijn man zijn nichtje Anke (bijna 21).
Haar pennenzak is kwijt en ze vroeg me om er voor haar een
nieuwe te maken. Dus zal ik er nu maar aan beginnen.
Het resultaat binnen enkele dagen...
De mug rugs die ik gemaakt heb voor mijn mug rug swap-partner
zijn gisteren de bus op gegaan, onderweg naar Australië. Ik ben
foto's vergeten te maken, maar mijn moeder vond ze mooi en ik ga er
voor haar nog eentje maken. En het hartje dat ik heb gemaakt voor
mijn swap-partner van de Hartjesruil heb ik gisteren ook opgestuurd.
Natuurlijk ook geen foto van gemaakt. Maar Annick van The Stitching
Room te Brasschaat heeft er wel foto's gemaakt. Ik zal vragen of ze er
één van doorstuurd, dan ik ik het op mijn blog zetten.
Nu ga ik alles klaarnemen voor het vrij atelier van vanmiddag en
misschien  beginnen aan  de voorbereiding voor Anke's pennenzak.

                                     
                                            Groetjes,
                                                      Martine

1 reacties:

quiltingmieke zei

piep

we kijken vol ongeduld uit naar je foto's Martine

veel plezier met de vrije atelier

knuf quiltingmieke