vrijdag 4 maart 2011

Zonnig maar koud

Het is nu weeral een paar dagen dat ik 's morgens
het ijs weer van de autoruiten moet krabben.
Ik ben het zo beu!!!!!! Gelukkig schijnt de zon, maar
het blijft toch koud. Onze poezen kunnen zich dat niet
erg aantrekken. Gisteren lag Casimir te genieten op
het dak van het tuinhuis van de buren. Hij had echt
geen zin om te komen.


Woensdag kwamen Nelly, Greet en Marita weer een beetje naaien
en kletsen. Nelly had haar Dear Jane bij die bijna af is.


Nelly staat aan de linkse kant


Al goed gewerkt van Nelly!!! Ikzelf ben er jaren geleden ook al
aan begonnen, maar met een donkerblauwe achtergrond.
Eigenlijk zou ik er terug aan moeten verder werken.
Dinsdag op het vrij atelier gaf Kristel mij een klein pakketje
mee, dat ze in Japan had gekocht. Als ik wou mocht ik het
in elkaar zetten. Het was een schattig klein speldenkussen
in de vorm van een huisje.
Ziehier het resultaat
 Schattig hè !!!
Ik ben ook terug begonnen met juweeltjes maken.
Ik laat je binnenkort het resultaat zien.

                Groetjes,
                        Martine

0 reacties: