zondag 24 april 2011

Prettig Paasfeest !!!


Prettig Paasfeest voor iedereen !!!

Ik ga vandaag nog profiteren van het mooie weer. Wat een geluk
dat het zo'n mooi weer is, vermits de keuken pas dinsdag
geplaatst wordt. Tegenwoordig hebben wij een buitenkeuken.
Ik heb gehoord dat dat in is. De veranda staat vol met de
nieuwe keuken die woensdag geleverd is en mijn echtgenoot
is nog bezig met de laatste aanpassingen voor de leidingen.
Alles staat op zijn kop en het stof ligt overal.
Ik zal blij zijn dat de keuken er staat en dat ik alles kan
opruimen en kuisen.
Vanmiddag ga ik mij met de naaimachine in de tuin zetten.
Ik heb gisteren 3 leuke stofjes gekocht om kleedjes te
maken. Tegenwoordig vind ik geen enkel kleedje dat
goed past. Als ik dan eens iets vind dan is het te duur.
Dus.....zelf maken is de oplossing.

Groetjes,
Martine


0 reacties: