maandag 16 mei 2011

Keukenperikelen

Ik heb het al eerder verteld, we hebben een nieuwe keuken
laten plaatsen. Vandaag is de plaatser terug gekomen om het
granieten werkblad te leggen.
Om een lang verhaal kort te maken, er zijn nog enkele dingen
die niet zijn zoals het zou moeten zijn. Onder andere een stukje
uit de graniet, opzetboordjes die niet mooi zijn afgewerkt.
Ik kan jullie ondertussen al wel een fotoverhaal laten zien van
hoe het hier de afgelopen weken was.
Geleverde keukenonderdelen

Hier komt de keuken.

Nog meer keukenonderdelen.

Koelkast, microgolfoven en vaatwasser.

Gelukkig hadden we goed weer en konden we onze buitenkeuken gebruiken LOL

Tafel en stoelen stonden in de garage van de buren, dus buiten eten.



Resultaat na 1 dag.

Vandaag.

Vandaag.

Vandaag.

Tussendoor heb ik Les Bobbinettes afgewerkt.

Toen mijn moeder dit zag, zei ze onmiddelijk dat de tekst scheef ging.
Ik heb het dan maar weer losgemaakt en opnieuw gedaan, tot 2 maal toe.

Ik heb dan nog een mooi mandje gemaakt met bijhorend speldenkussen
en schaaretui (hiervan heb ik nog foto)


Vorige week dinsdag was het vrij atelier. Ann had pannenkoekjes gebakken
met de gedachte dat er een microgolfoven was  om ze op te warmen.
Niet dus, wat nu??? Geen nood, op het dashboard van Nicole haar
wagen in de zon en zo werden ze warm.



Anita had haar vogelhuisjesquilt bij. Nu nog quilten hè, Anita!!!


Ik heb ook nog een mooi toiletzakje gemaakt.



En zaterdag zag ik dat de verzenddatum van de swap waar ik aan
deelneem 17 mei (morgen dus) is. Ik ben dan zondag in gang geschoten
en vandaag de laatste steekjes gedaan. En ziehier het resultaat.



Morgen gaat het de bus op, ik laat jullie later weten naar waar.

Groetjes,
Martine


4 reacties:

The Stitching Room zei

Die keuken, dat komt helemaal goed! En de rest is heel mooi!

ann zei

prachtige keuken
, helemaal mijn stijl
en daar nu nog wat stichery's en wat quiltjes tegen de muren prachtig toch
ann

Atelier Ullizee zei

Leuk, leuk! Succes met je mooie nieuwe keuken!

sarams1987a zei

prachtig er begint eindelijk een einde in zicht te komen hé ;)

Hoelang zit je nu al in de werken ?

Veel geluk, nog even doorbijten

Mvg Sarah