dinsdag 10 mei 2011

Quiltcafè en Veldhoven

Het quiltcafè, zaterdag was zoals altijd weer heel gezellig.
Kristel gaf ons uitleg over wat je allemaal kan doen met
haar stoffen. Daarna liet ze ook haar originele tekeningen
zien en vertelde ze hoe ze op het idee gekomen was.









In de namiddag was het dan show and tell.
































Het was weer een leuke dag en we zagen weer mooie dingen.

Zondag was ik al vroeg wakker. Ik heb een tijdje getwijfeld, zou ik naar
Veldhoven gaan of niet? Ik heb dan maar beslist om te gaan. Ik ging
lekker in mijn eentje, maar ik kwam al snel Martine en Ann tegen. Daarna
liepen wij ook nog Veerle en haar mama tegen het lijf, verder kwamen we
nog een dame tegen die ook op het quiltcafè was. Je ziet het , een quiltster
is nooit alleen.
Ik had een leuke babbel met Lynette Anderson, wat een sympathieke dame.
Ik bracht ook nog een bezoekje aan Margit en Joseph, een Hongaars echtpaar
dat ik ken via Kristel. Zij maken zelf mooie houten knopen en Margit verft zelf
haar garen en stof.
Hieronder kunnen jullie ook nog zien wat ik gekocht heb.






Het was een leuke dag.

                                       Groetjes
                                            Martine

5 reacties:

Chookyblue...... zei

great show and tell.......

Marion zei

Er is heel wat geshowed. Mooie quilts!

carine zei

heel mooie quilts , het zag er gezellig en interessant aan toe te gaan in het quilt-café, Kristel had zo te zien veel te vertellen en te showen! . Doe zo voort , nog een fijn weekend gewenst vanuit Brugge Carine

Atelier Ullizee zei

Super mooie quilts! Leuk dat je Lynette Anderson ontmoet hebt...
Groetjes,
Natascha

Sonja♥ zei

Superbe Show & Tell!