woensdag 22 juni 2011

Dolle dinsdag

Gisteren was het weer dolle dinsdag.
Het was de laatste keer van dit seizoen en
iedereen had het redelijk druk.
Kristel had ons nog een glaasje cava beloofd
voor haar eigen mooie stoffencollectie.

Ann verjaart binnen enkele dagen en had Brusselse wafels
gebakken. Het was weer veel te lekker en niet goed voor
mijn punten.




Voor iedereen was er een glaasje en een lekkere wafel.
Ondertussen werkten we ook nog verder, de ene wat
meer dan de andere.











Sara heeft ook een mooie quilt gemaakt met Kristel haar stoffen.
Hier kunnen jullie enkele foto's zien.





Mooi hè!
Vanmorgen waren Marita, Nelly en Greet bij mij. Greet
had een patroon van de pop Vilma bij Kristel gekocht.
De pop was klaar, maar moest nog haar krijgen.
Greet had wol bij maar wist niet hoe ze eraan moest
beginnen, dus heb ik het maar gedaan. Het resultaat was
heel goed, maar ik vond dat ze nog iets in haar haar mocht
hebben. Voilà, het resultaat....




Ik heb ook nog een foto van een quiltje dat Magda van de
donderdaggroep heeft gemaakt en een foto van een zakje
dat Ann van de donderdaggroep heeft gemaakt.




Zelf haak ik vlijtig verder, ik wil mijn omslagdoek dit weekend
af hebben. Nog ongeveer 10 stuks te haken en dan alles sorteren
en in elkaar naaien.

                                               Groetjes,
                                                       Martine

2 reacties:

Suzan zei

Love your little dolls!!!

Anoniem zei

Hallo Martine, dat jij een fantastische blog hebt,heb ik al tot in den treure gezegd maar je favoriete blogs zijn ook echt wel de moeite!!! Bedankt dat je dat met ons wil delen. Als ik er eentje vind, mag ik het dan laten weten?En wat die dolle dinsdagen betreft en de bijeenkomsten bij je thuis: de gezelligheid kan je er echt op aflezen!:)) Wat een leuke hobby is het toch he!?!? Groetjes, Linda