zaterdag 11 juni 2011

Quiche, quiche en nog eens quiche!

Vandaag hebben we een feestje bij mijn
broer. Zijn oudste zoon deed vorige week
zijn Plechtige Communie, maar vermits mijn
broer gescheiden is, vieren we vandaag feest.
We vieren ineens ook de verjaardag van Thibault.
Ik zorg voor het eten en mijn broer voor de snacks
en de drank.
Ik heb gisteren avond 10 quiches gemaakt.
Quiche Lorraine, quiche met zalm en venkel, quiche
met zalm en witloof, quiche met paprika en hesp, quiche
met tomaat en mozzarella en ook nog een tarte Maroilles.
De tarte Maroilles blijft lekker hier bij ons. Wie Maroilles kent
weet dat deze kaas heel sterk ruikt, maar wij vinden hem
heerlijk!!!
Alhoewel mijn broer voor de drank zorgt, heb ik mijn beruchte
sanghria gemaakt, 5 liter zouden we toe komen.......????
De overschot kan morgen nog dienen, want dan hebben we
thuis het feestje voor Thibault voor de andere kant van
de familie. Ik hoop op goed weer, want wij doen een BBQ.



                                       Groetjes,
                                          Martine

2 reacties:

Rian zei

gefeliciteerd met de verjaardag van Thibault.

groeten Rian

Anoniem zei

Ik had zelf ook een festje dit weekend. Mijn dochter Isabelle werd 21. Ik maakte lasanga en BESTELDE quiches! Het was heel leuk en we hebben kunnen aperitieven buiten. Ik werk ondertussen ijverig aan de SBS. Niet altijd gemakkelijk maar af en toe kan ik tevreden naar mijn afgewerkte blok kijken. Bedankt dat je zo'n toffe dingen op je blog zet, Martine. Iedere dag geniet ik er van!!! groetjes,Linda