vrijdag 8 juli 2011

Dear Jane

Vandaag was ik mijn kast aan het opruimen
en wat kwam ik tegen, mijn Dear Jane.
Het is minstens 7 jaar geleden dat ik eraan
begonnen ben. Het schaamrood stijgt me nu 
naar de wangen. Ik zorgde altijd dat ik een
heel deel blokjes had klaar geknipt en dan kon 
ik er tussendoor aan werken.
Ik heb er nog een deel klaar geknipt liggen en 
ik denk dat ik ze meeneem naar Frankrijk. Of eraan
gewerkt zal worden, dat is iets anders natuurlijk.
Ik ben eigenlijk stil gevallen met mijn Dear Jane 
omdat ik niet zal toekomen met mijn achtergrondstof.
Ik koos voor een donkerblauwe achtergrondstof.
Heeft er misschien iemand dit stofje nog??? Het is een
heel donkerblauwe Thimbleberries.




Als er iemand is die per toeval dit stofje nog ergens heeft
liggen, laat het me aub weten. Ik zou het dan graag overkopen
en ik betaal natuurlijk ook de verzendingskosten. 
Hieronder zien jullie de blokjes die ik al af heb.


Rij A

Rij B

Rij C

Rij D

Rij E

Rij F

Rij G

Rij H

Rij I
En dit zijn degene die ik nog klaar heb liggen.












 Ik heb ondertussen wel een andere donkerblauwe stof
gekocht, daarom naai ik ze nog niet aan elkaar. Ik gebruik
hetgene dat ik nog heb voor mijn blokjes en dan zet ik ze 
maar aan elkaar met de andere stof.
Maar wie weet.......misschien heeft er iemand van jullie
mijn stofje nog wel ergens in de kast liggen......


                                     Groetjes,
                                        Martine


Ps : voor diegene die benieuwd zijn wat de weegschaal
      gisteren zei..............300 gram eraf.

3 reacties:

The Stitching Room zei

Goe bezig!

Anoniem zei

Op zoek gegaan maar niet gevonden...spijtig!!!grjs,Linda

Bizzy Martine zei

Dag Linda, toch bedankt!!!