vrijdag 1 juli 2011

Weer een hoofd vol ideëen......

Vandaag was ik een dagje gaan werken bij Atelier
Salgarollo. Toen ik er aankwam heb ik eerst gevochten
met de radio. Ik wou hem op Q-music zetten want het was 
vandaag de foute 128. Geweldig!!! Het duurde eventjes
voor ik wist hoe ik de radio kon verzetten, maar het is me
gelukt. Het volume ietsje hoger dan anders, en genieten
maar!!! Er zijn weer mooie stoffen binnengekomen. Terwijl
ik die dan uitpak en sta te snijden, begin ik na te denken....
wat kan ik ermee maken??? Dat ene stofje met dat andere
en dan nog een ander erbij??? Een stitchery maken en dan 
de stofjes er rond, wat zou ik waar gebruiken of zou ik het
nog anders doen??? Toch maar even laten bezinken en 
ondertussen maar vlijtig verder snijden.
Ik heb er nog niets van meegenomen, want ik ben er nog
niet helemaal uit. Wat een geluk dat ik niet zonder werk zit.
Mijn bijdrage aan het Kerst-project is bijna klaar en dan
kan Kristel volgende week aan haar bijdrage beginnen.
Het zal prachtig worden!!!
Gisteren is het me nog gelukt om Maxime in te schrijven
in de school die onze voorkeur geniet, dus dat is ook weer 
een zorg minder.


                                   Groetjes,
                                      Martine

3 reacties:

The Stitching Room zei

Ik heb mooie dingen biij vanuit Parijs - morgen in de winkel!

Bizzy Martine zei

Ik ben benieuwd, kom zeker kijken!!!

martine zei

Heb je al die mooie stofjes in de winkel gelaten? Hoe kan dat? Tot morgen he ,zie ik ook dat kopke vol ideeen nog eens.Groetjes,Martine