vrijdag 5 augustus 2011

Terug thuis

Woensdag zijn we terug thuis gekomen.
Normaal zouden we vandaag pas thuiskomen maar
aangezien Thibault naar huis wou en de weervoorspellingen
niet goed waren zijn we woensdag maar vertrokken.
Ik had vanalles meegenomen naar Frankrijk om te maken,
maar heb niet veel gedaan. Het weer was niet zo best en
wat doen we dan om ons bezig te houden???? 
We houden een aperitief eerst bij de ene, dan bij de andere
en zo gaan we het rijtje af. Ondertussen werden er ook 
concours de pétanque gehouden, de dames tegen de heren
en na de wedstrijd werd er dan ook nog een glaasje gedronken.
Jean-Christophe, mijn echtgenoot Dirk en Christophe

Mijn ouders

Olivier (Franse jeugdvriend) en mijn broer Walter

Ikzelf en Laure, de vriendin van Olivier

Patricia en Daniel

Ikzelf, Peggy en Laure


Concours de pétanque




Hoewel het weer niet zo schitterend was, hebben we ons toch
wel goed geamuseerd. Dit weekend zal ik nog maar eens goed
poetsen, want mijn 2 thuisblijvers hebben het huis toch niet zo
kunnen houden zoals ik het had achtergelaten.
Maandag volgt dan de operatie aan mijn knie,(miniscus) heb al
van veel mensen gehoord dat dit meevalt, hopelijk bij mij ook.
Ik laat het jullie nog weten.


                                       Groetjes,
                                            Martine

4 reacties:

Anoniem zei

Ondanks het weer toch veel pret, zie ik :)linda

jeannet zei

Ook toevalligMartine, ik moet a.s. maandag, morgen dus, ook aan mijn knie geopereerd worden. Ik hoop maar dat het meevalt...

groetjes, Jeannet

Anoniem zei

Ik duim ook voor jou,Jeannet!Stel je voor dat jullie in dezelfde kliniek liggen,op dezelfde gang en in dezelfde kamer! Dan kunnen jullie allebei vrolijk samen al quiltend herstellen! Maar nu serieus: niemand gaat graag naar een operatie. Heb het zelf ook meegemaakt.Maar altijd met die ongemakken zitten is ook niet leuk.Dus even doorbijten en daana rustig herstellen.Ik denk aan jullie allebei morgen!!!Lieve groet, Linda

Bizzy Martine zei

Bedankt, Linda!!!