dinsdag 30 augustus 2011

Update !!!



Zondag 21 augustus had ik het geluk dat ik een 
mini workshop van Yoko Saito kon bijwonen bij
Rhinetex. Ik vond het leuk om deze dame te 
ontmoeten en om te zien hoe zij haar applicaties
doet.



















Van deze boekomslag kregen wij het patroon.





Dit is een pakketje van Yoko Saito dat ik heb gekocht.
Vandaag was het voor de laatste keer gratis vrij atelier.
Het was weer een gezellige boel, iedereen heeft weer 
goed gewerkt. Ann had mini croissants, mini chocolade
broodjes en mini rozijnen koekjes bij. De diepvriezer op
haar werk was defect en Ann had dit meegekregen omdat
het direct gebruikt moest worden. Ze heeft ze dan maar vlug
in de oven gestoken en meegebracht als traktatie. Lekker!!!






Hilde was ook terug uit bouwverlof (hahaha) en werkte verder aan 
haar ramen en deuren.


Chantal kwam langs met een mooie quilttop, gemaakt met 
Kristel haar stoffen.


Verder was er ook nog een nieuwe kussenhoes te bewonderen.


En sinds gisterenavond is mijn quilt van Tis the season klaar !!!!
Dus nu krijgen jullie de lang verwachte foto's te zien.




Ik ben zeer tevreden met het resultaat ! Ik heb hem niet gequilt
maar geknoopt. Vermits hij maar enkele weken aan de muur zal 
hangen en door tijdsgebrek, ga ik hem ook niet later quilten.
Zo, ik denk dat ik nu een beetje bijgeschreven ben.

Groetjes,
Martine




3 reacties:

Anoniem zei

Het ziet er heel gezellig uit bij U. Leuk dat er zo'n grote verscheidenheid is in de werkstukken. Laat de winter nu maar komen, Uw quilt is op tijd klaar. Quilten zal hem allen nog maar mooier maken. Rietje van Slagmaat

Chookyblue...... zei

what a fun workshop..........your tis the season looks great........great idea tying it off.........

Patrícia Medeiros zei

Martine, thanks!
Your quilt is beautiful!!! Love it!!!
Kisses...