woensdag 7 september 2011

Een nieuw patchwork-schooljaar is begonnen!!!

Gisteren begon was het voor de 1ste keer weer vrij atelier
op dinsdagmiddag. Dolle dinsdag dus. 
Hilde had haar vriendin, Christa meegebracht die ook patchwork 
wil leren. Vermits we nogal een drukke bende zijn hoop ik dat we
haar niet hebben afgeschrikt.
Stofjes verdelen voor Vera


Ines, de zus van Kristel kwam ook langs. Zij heeft een tijdje geleden
de wedstrijd, die georganiseerd wordt onder het personeel van 
Veritas, gewonnen.


Weer een nieuwe voor het album!!!

Kristel en Ines

Mooi gedaan hè!!!
Ann had haar nieuwe cakevorm uitgeprobeerd die ze had
meegebracht van Disneyland.


Ann heeft ook een blog. Ze zet er regelmatig lekkere recepten op
en haar patchwork kan je daar ook bewonderen. Dus neem gerust
een kijkje bij Ann. http://annverstreken.blogspot.com
Bedankt voor de lekkere cake!!!


                                    Groetjes,
                                           Martine






1 reacties:

Ann verstreken zei

Dankjewel Martine om te vertellen over mijn blog.Het heeft een tijdje geduurd eer ik het tegen iedereen durfde te vertellen omdat ik wat faalangst had maar nu ik er meer en meer reacties op krijg vind ik het toch wel fijn.
Het was inderdaad weer gezellig dinsdag bij Salgarollo !
Groetjes,
Ann