maandag 26 september 2011

Waar ben ik de laatste dagen mee bezig?

Eerst wil ik nog even laten zien wat ik heb meegebracht
van Ste Marie-aux-Mines.


Enkele patronen, mooie knopen, een mooie kalender, enz...

2 mooie haakboeken en 1 patchwork boek
Dit wordt waarschijnlijk een strandtas

Een mooi stofje
Tijdens ons verblijf ben ik beginnen haken. Ik had nog veel 
overschotten van Rowan felted tweed en wou er iets mee doen.
Kristel heeft mij dan in gang gezet met als resultaat dat ik 3 mooie 
kussens zal hebben en mijn wol is allemaal opgebruikt. Nu enkel nog 
de kussens maken en dan kunnen we ze gebruiken.




Verder heb ik de top van een kinderquiltje in elkaar gezet, waarvan
ik enkel nog de bloemensteeltjes moet appliceren. De foto volgt later.
Nu ga ik eerst nog een appel-kaneelcake maken voor Maxime. Hij is morgen
jarig en doet nog tot vrijdag stage in het bejaardenhuis. Hij werkt daar op 
de dienst voor de demente bejaarden en doet dit heel graag. 
Ik moet morgen ook nog trakteren voor mijn verjaardag, die in augustus
was, dus ga ik een lekkere aardbeien tiramisu maken.




                     Groetjes,
                                Martine

4 reacties:

Yvonne zei

Wat een leuke spulletjes hebt jij gekocht in Le France. Ik zie bij iedereen weer verschillende items. Heel mooi paisley stof.

Groetjes Yvonne

quiltingmieke zei

piep

wat heerlijk, al die mooie spullen, er naar kijken maakt je al goed geluimd

geniet ervan
en ook van de traktaties
knuf mieke

katrien zei

Mooie aankopen heb je gedaan.
Ik heb ook genoeten van alle moois.

Atelier Ullizee zei

Leuke spullen heb je gekocht!
De gehaakte voorkanten voor de kussens zijn heel leuk!

Groetjes,
Natascha