zondag 23 oktober 2011

Breicafè

Vanmiddag ben ik naar het breicafè geweest in
het Rijk der zinnen in Westerlo.
Het was heel gezellig, ik heb verder gehaakt en 
weet nu ongeveer wat ik met mijn lapjes ga maken.











Er komt zeker een volgende keer!
Vorige keer vertelde ik jullie al dat ik een nieuw quiltje had
ontworpen "Lily". Ik heb ondertussen toch nog een foto
kunnen maken voordat Kristel begon te quilten.






De boord zal gegolfd afgewerkt worden.


                                Groetjes,


                                        Martine

2 reacties:

Anoniem zei

Hele mooie achtergrond, Martine!!! Nogal een weertje he om te patchen!!!!grtjs, Linda

Anoniem zei

Hallo Martine !
Je nieuwe profiel-foto is inderdaad heel mooi.
Onverwachte foto's lukken altijd het beste.
Groetjes,
Ann