donderdag 24 november 2011

Kerstcadeautjes maken

Dinsdag en woensdag was het weer zover, er konden
weer kerstcadeautjes of kerstversieringen gemaakt
worden bij Atelier Salgarollo. Er was keuze uit verschillende
dingen.














En nog andere leuke dingen. Het waren 2 gezellige dagen.
Er werd ijverig gewerkt want iedereen wil zeker iets klaar
hebben tegen de feestdagen.







Zondag was ik nog aan een klein quiltje begonnen. Het is een
free pattern van Anni Downs, dat ze ontworpen heeft voor de
Herny Glass blog hop. Je kan het gratis downloaden via haar
blog hatchedandpatched.typepad.com Ga naar haar blog van
16 november, daar kan je het vinden. Ik had het maandag al
af en het is leuk om cadeau te doen.


Nu tellen we af voor de open-deur-dagen in Kerstsfeer!!!!


                                                     Groetjes,


                                                         Martine

8 reacties:

Chookyblue...... zei

love the free Anni xmas wall hanging.......christmas sure is in the air...........

Diana zei

Hè Martine, wat ziet het er allemaal leuk uit zeg!!
Ben erg benieuwd wat jullie allemaal hebben volgend weekend.

Heb er erg veel zin in.

Groetjes
Diana

Anoniem zei

lovely projects Martine

Margreet zei

Wat een leuke dingen zijn er gemaakt! Bedankt voor de tip van de free pattern, ik ga meteen kijken. Fijn weekend!

katrien zei

Wat een gezelligheid.Jammer dat het zo ver is voor ons.
En ik zie Anne weer op de foto staan.

miranda zei

Wat een leuke dingen zijn er gemaakt in het quiltcafe! Waar zitten jullie precies?

Ulla's Quilt World zei

Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! Greetings to everyone! It's so nice to find other quilters all around the world! :)

tachterhuisje zei

Ik zag in je vorige post zoooveel mooie quilts, er is daar erg veel gewerkt blijkbaar ;-) en ook zo gezellig he !
Ik ben echt wel benieuwd wat de kerst brengt bij jullie.

Lieve groetjes
Carine