vrijdag 4 november 2011

Shoppen in Lille (FR)

Nog vlug een blogje voor ik vertrek.
Vandaag ga ik met mijn vriendin Dominique
shoppen in Lille. Dit deden we vroeger regelmatig
en eindelijk komt het er nog eens van.
We gaan zeker een kijkje nemen bij La Droguerie, daar
hebben ze altijd hele mooie dingen, knopen, linten, enz....
Elisabeth, de dochter van Dominique, gaat samen met
haar vriendin Hannelore ook mee. We zullen dus ook veel
kleding- en schoenenwinkels zien vandaag.  
Nu sluit ik vlug af want ze komen mij binnen enkele
minuten afhalen. Ik vertel jullie alles later.
Ik heb natuurlijk een handwerkje bij voor in de auto.
Met wat geluk is het af als we vanavond terug zijn. 


                             Groetjes,
                                 Martine

3 reacties:

The Stitching Room zei

Mooie stad, en interessante winkels, en je hebt het weer in elk geval mee! Geniet ervan!

Linda zei

Have fun

Anoniem zei

hoe was rijsel?