donderdag 8 december 2011

Waar vul ik mijn dagen mee????

Tja, waar vul ik mijn dagen mee???
Geen probleem, ik ben momenteel aan 6 dingen
tegelijk bezig. Een sjaal voor mijn moeder, die morgen
jarig is, een sjaal voor mijn zoon Alexis, een bloemensjaaltje
voor mezelf, stitcherie voor Kristel, een nieuw project voor 
het lint borduren en hetgene dat ook dringend af moet, iets 
voor de kerstruil, dat morgen op de post moet.
Ik geef toe, ik ben weer op de laatste moment begonnen, maar
ik wou toch nog vlug iets moois maken voor de kerstruil.
Ik ben de laatste dagen dan ook nog op zoek gegaan om 
leuke spulletjes te vinden om mee op te sturen.
Nu breng ik vlug Thibault naar de schoolbus en dan vertrek
ik richting Westerlo. Ik hoop dat ik de sjaal van mijn moeder
deze voormiddag afkrijg. Foto's volgen later.


                                     Groetjes,
                                            Martine

2 reacties:

Anoniem zei

Very Bizzy Martine!!!:))) grtjs,linda

Anoniem zei

En is de sjaal klaar ??

Fijn weekend,groetjes,Martine