dinsdag 24 januari 2012

Oplossing gevonden!!!!

Ik heb het gevonden!!!! Via mijn gast account werktte
mijn blog wel. Ik begreep er niets van............tot mijn
oudste zoon Maxime tegen me zei dat ik op mijn account
de Google Chrome eens moest verwijderen. Ik heb dus
Google Chrome verwijderd en voilà..............het lukt weer!
Dus nu kan ik weer bloggen!!!!

Ik had toch een kader gemaakt voor mijn moeder met de
foto van haar en haar zussen toen ze klein waren. Enkele
onder jullie hadden mij gevraagd of ik geen foto had van nu.
Gisteren waren ze met zijn vieren samen en ben ik een
foto gaan maken anno 2012.

Toen..................
Ongeveer 61 jaar later......
Ze hadden er plezier in om op de foto te gaan, ik heb wel even
moeten zeggen dat ze eventjes serieus moesten zijn. Dit was
de eerste foto.

Dat was wel leuk om te doen, misschien moeten we nog eens
een foto maken met hun broer erbij, dat is een mooie herinnering.

En nu de sjaal van Alexis. Heel uitzonderlijk is hij op de foto
gegaan. Hij vindt het niet zo leuk om op de foto te gaan en
zeker niet om op mijn blog te staan, dus een grote uitzondering!!!



Nu krijgen jullie huisje 23 nog te zien en dan ga ik nog een
beetje naaien of haken, ik moet nog 17 bloemetjes aan mijn
sjaaltje haken.




                                  Groetjes,
                                       Martine

4 reacties:

Anoniem zei

lovely post Martine,love the sister's photo of when they where young and 1 now such a lovely idea.xx

Anoniem zei

Heel ontroerend...je herkent ze zo als je ze vergelijkt!!grtjs,linda

Mascha zei

Wat leuk om de foto van toen en nu te zien. Dat je zoon op de foto wilt is volgens mij alleen omdat hij erg blij is met zijn warme sjaal.
Groetjes Mascha

Miranda zei

Wat een plezier hadden die zuskes! Wat moet het heerlijk zijn dat er een van de nazaten dit moment tesamen wederom vast legt.
Mooi sjaaltje passend bij Alexis. Heel herkenbaar....mijn kids willen tegenwoordig ook minder snel worden gefotografeerd door ons. Verbeeld je dat ze herkend worden op moeders blog!
En je huisjes hebben een leuke sashing Martine.
Groetjes