woensdag 22 februari 2012

Dolle dinsdag

Gisteren was het weer zo ver................Dolle dinsdag.
Anne had haar nichtje bij, die haar kwam helpen met
een project voor de moeder van Anne.

Wat zien we daar............Paaseitjes???

En wat is dat hier???? Lekkere cake !!!!!
De foto's van de paaseitjes en de cake hebben we natuurlijk
in scene gezet :-)))
Ingrid was bij mij in de les aan een mooie tas begonnen en
nu moesten er enkel nog handvaten aan.
Ik vind hem gewoonweg prachtig!!!!





Virgi had een quilt af en had hem bij om te laten zien. Ze had
ook nog een huisjesquiltje bij dat ze ooit gemaakt had. Verder
heeft ze een top klaar van één van haar volgende quilts.






Ze maakt ook graag foto's van mensen die foto's nemen.
Dus nam ik van haar ook maar zo'n foto.




Er kwamen ook nog klanten langs met hun quilts.


Dit is een extra grote tafelloper

Deze quilt werd vorige zomer gemaakt
toen het weer niet zo schitterend was.

Dit is de achterkant

En dit zijn de labels, als aandenken aan
de weersomstandigheden.

In de winkel kan je ook weer een nieuwe tas bewonderen.
Hij is gemaakt in tunisch haakwerk.




Ik ben gisteren aan een nieuw projectje begonnen. Af en toe iets
kleins tussendoor vind ik wel leuk. Vanmorgen deed ik de laatste
steekjes. En ziehier, het resultaat!!!!


Voorkant : Roosjes geborduurd in zijdelint

Achterkant : heel simpel gehouden
Zo dat was het weer!!!
Nu ga ik nog een beetje naaien, vanmiddag geen tijd gehad.
Cake gemaakt voor Maxime, het was zijn laatste dag op zijn
stageplaats, cake weggebracht. Boodschappen gedaan, keuken
gepoetst en de ramen van de veranda aan de binnen- en 
buitenkant gekuist, eten gemaakt en nu is het me-time!!!!


                                     Groetjes,
                                         Martine

5 reacties:

inge zei

prachtige stukken op de foto! en zwaaizwaai naar Anne!

Ann verstreken zei

Ooh dat speldenkussentje is heel mooi geworden !
Ik kijk al uit naar volgende dolle dinsadg want het was weer tof hé !
Groetjes,
Ann
X

Yvonne aka sommeke zei

Haaaaaaa, onze Anne!

katrien zei

Mooie werken.
En zwaaizwaai naar Anne.

Carine Remmery zei

Ik ben ook bezig met die kleine projectjes maar dan nog kleiner. Maar vanuit een cirkel vertrokken. Ik denk dat die van jou twee cirkels zijn, niet?
groetjes Carine