maandag 20 februari 2012

Nieuwe stofjes!!!

Vorige week kwamen er nog nieuwe stofjes binnen
bij Atelier Salgarollo.
Er was een leuk kinderpaneel bij met bijhorende stofjes.
Kristel gaat er een nieuw kinderquiltje van maken.








Ziet er weer mooi uit hè!!!
Gisteren heb ik de hele dag huisjes getekend.
Vandaag ga ik knippen en daarna weer puzzelen.
Ik sta nog een stuk of 7 huisjes achter. Ik ga zo snel
mogelijk de achterstand bijwerken en dan krijgen jullie
een uitgebreide fotosessie.
Maar nu eerst de strijk...............


                    Groetjes,
                        Martine

3 reacties:

Yvonne aka sommeke zei

Oooh wat een verleidingen!

Anoniem zei

Zalig om je blogverhaaltjes te lezen en te genieten van je foto's. Jullie hebben zo te zien genoten van het reisje naar Parijsje !
En de nieuwe stofjes en boeken kom ik morgen bewonderen bij Salgarollo, dat word weer moeilijk om te weerstaan !
Tot morgen !!!
X

Mireille zei

Het kinderpaneel ziet er heel leuk uit, zo'n mooie kleurtjes.

En trouwens gefeliciteerd, ik heb je de Liebster Blog Award geschonken.

Groetjes,
Mireille