donderdag 1 maart 2012

Een nieuw tasje.

Een tijdje geleden ben ik aan een nieuw project
begonnen. Ik wou iets doen met hexagons en 
borduren. Het is een tasje geworden, voor mijn 
haakwerk in te steken. Een naam heb ik er nog
niet voor, daar ga ik nog eens goed over nadenken.




Volledig handgemaakt, enkel machinaal doorgestikt, want er zit
Jeffytex in. Ik vind het wel geslaagd, en jullie???
Nu krijgen jullie nog een nieuw hoofddeksel van Kristel te zien of
mag het deze keer een zonnebril zijn????




                                          Groetjes,
                                               Martine

4 reacties:

quiltingmieke zei

piep,,mooi hoor, een fijn damestasje vind ik het, je haakwerkje zal best tevreden zijn

knuf mieke

Nicky zei

heel mooi tasje hoor
whoehaaa, die bril doet me aan Dame Edna denken in den tijd, haaaaaaa, (deuk)

vero

Inge zei

Leuk tasje, hoor! Heb je het morgen bij je, zodat ik het in echt kan zien in de winkel?

Ann verstreken zei

Hé Martinneke!
Wat een mooi tasje heb je weer gemaakt! Echt lief. Ja, ik ben ook al lang over die hexagoontjes aan het nadenken. Ooit kom ik ook wel eens op een idee.
Mijn sjaaltjes-wol staat klaar voor dinsdag! Ik kijk er naar uit!
En dan die foto van Kristel nog ... Hahaha!
Groetjes,
Ann
X