dinsdag 13 maart 2012

Les lintborduren

Vanmorgen was het les lint borduren. Alhoewel ik nog 
ziek was, denk ik dat de les nog goed was meegevallen. 
Voor mij, toch..........hopelijk voor de leerlingen ook :-)
Ik heb er nog wat foto's van genomen, zodat jullie
kunnen zien wat een mooie dingen ze zoal maken.





Dat ziet er al mooi uit hè!!!
Ik had nog meer foto's, maar die zijn op miraculeuze
wijze van mijn pc verdwenen.
Nu ga ik wat rusten, want de gezondheid is nog niet in orde.


                                   Groetjes,
                                      Martine

3 reacties:

ann zei

Amai wat een ijverige leerlingen heb jij bij U in de les !:-) Die maken echt mooie dingen !
Ann

Ann verstreken zei

Wel dat vind ik er ook van Ann!
Moedig van je Martine, om toch de les te geven ook al was je nog ziek. Iedereen zal wel blij geweest zijn dat je er was.
Groetjes,
Ann
X

quiltingmieke zei

piep hey mei, jij bent nog helemaal niet lekkér, neemt tijd he...goed genezen hoor, prhtig dat lintborduren, heb er ook een workshop in gehad,

geneesknuf mieke