zaterdag 28 april 2012

Cadeautje voor mijn schoonzus.

Vorige keer vertelde ik jullie al dat ik een toilettasje
aan 't maken was voor de verjaardag van mijn
schoonzus, nu zondag. Het is op tijd afgeraakt en 
donderdag op de bus gegaan. Ik dacht dat ze het dan 
gisteren zou aankrijgen, maar ik heb nog geen reactie 
gehad. Op zaterdag komt de postbode niet, dus zal ze 
haar cadeautje toch NIET op tijd krijgen. Mijn verrassing
valt dus in het water :-((




Ik heb deze stoffen al bijna een jaar in de kast liggen. Ik
wou er iets voor mezelf van maken, maar was er nog niet 
toe gekomen. Nu kwamen ze dus van pas voor dit mooie
toilettasje.
Ik hoop dat mijn schoonzus de kleuren mooi vindt, anders
maak ik er wel eentje in andere stofjes.
Nu ga ik nog een beetje verder poetsen en deze middag is
het in onze straat LENTEPOETS. De bedoeling is dat alle 
deelnemers hun voortuintje en oprit opruimen, ieder poetst
zijn deel van de stoep en ontdoet deze van onkruid.
OPSINJOOR (Antwerpen) sponsort dit gebeuren en elke
deelnemer krijgt dan een bloembak met geraniums.
We werken van 14u tot 18u en daarna zijn er broodjes,
versnaperingen en drank voorzien. Gezellig, maar zo te zien
zijn de weergoden ons niet erg gunstig, maar dat zal ons
niet tegen houden.

                                   Groetjes,
                                      Martine

5 reacties:

Nanske zei

Oooo leuk zo'n mooi buurtinitiatief.
Dat moet best tof zijn zo.
En zo zie je nog es iedereen.
Je tasje is reuze mooi uitgevallen,he.
Ik denk dat het best een leuke verrassing zal zijn.
En ja, jammer dat het niet op tijd in haar bus ligt maar ja...de post...je moet er mee verder,he.
Als ze maandag het pakketje ontvangt dan is het weer feest...want dan is haar dag reeds voorbij en kan ze terug een pakske openen.
Zal ze leuk vinden...
Vele groetjes en fijn weekend en laat vanavond de verdiende broodjes maar smaken ;-)

Gonny zei

Mooie toilettas geworden. Ook de kleur!!! fris en toch niet besmettelijk/"snel vuil".
De lentepoets lijkt mij een mooie actie. Heel de straat weer mooi!! en nog gezelligheid na afloop. Ik zal voor je duimen dat het toch minimaal droog moet blijven (met het liefst nog een klein zonnetje erbij).

Lida zei

Enig, dat zal ze best leuk vinden en misschien wacht ze met openen van het pakje tot morgen! Wat een leuk idee om zo samen aan de slag te gaan, het leert kinderen ook hoe leuk samenwerken aan een mooi resultaat is! Fijne dag en ik hoop dat het snel droger wordt! Groetjes
Lida

Nicky zei

leuk dit tasje, fijn cadeau voor je schoonzus :)
fijne weekend, vero

quiltingmieke zei

piep
wat een zonde dat het niet op tijd is...
mar kan de pret niet breken want is prachtig hoor

knuf mieke