woensdag 25 april 2012

Dolle dinsdag!!!

Gisteren was het dus weer Dolle dinsdag!!!
Virgi trakteerde met lekkere zelf gebakken taart.
Hier ergens tussen mijn stofjes zien jullie mijn stukje taart
staan. Ik ben gisterenmiddag aan een cadeautje voor mijn
schoonzus begonnen. Zij is zondag jarig, het is bijna klaar,
zodat het morgen met de post mee kan. Het zal een surprise zijn.
Anita had een mooie quilt bij om te laten zien.
Mooi, hè.
Ann ging volle moed verder haken aan haar bloemensjaaltje.
Hou de moed erin Ann, het zal wel lukken!!!
Het was weer een prettige namiddag!!!


Nu ga ik vlug verder werken aan mijn cadeautje, jullie
krijgen het te zien als het klaar is.


                                   Groetjes,
                                     Martine
                                    

4 reacties:

Lida zei

Mmmm zier er lekker en gezellig uit! Mooie quilt, ben benieuwd naar jouw creatie! Groetjes
Lida

Ann verstreken zei

Hé daar!? Ik wist niet dat ik op de foto stond. Dankje voor de goede moed die je me geeft voor mijn sjaaltje ! Ik kan het gebruiken. En het is waar, zoals altijd was onze dolle dinsdag weer gezellig.
Groetjes,
Ann
X

Els zei

mmmmmm is er nog taart over?? Dan kom ik er aan!

Anoniem zei

Alles ziet er mooi en lekker uit :), groetjes,Linda