zaterdag 21 april 2012

Gisteren

Gisteren stond ik al om 7u55 hier
Ik moest gaan werken, maar de echtgenoot had de auto nodig.
Dan maar met de trein en de bus naar Westerlo. De verbinding
is niet zo gemakkelijk, dus gezocht op internet naar de beste
oplossing. Maar voor alles is een oplossing, dus na een beetje
zoeken had ik toch iets gevonden waardoor ik toch een half
uur later kon vertrekken en op tijd  in de winkel was om 
open te doen.
Enkele weken geleden kwamen er flanneletjes binnen in
hele mooie kleuren en aan beide zijden even mooi, je ziet
het verschil niet tussen de goede en de slechte kant.
Gisteren heb ik daar nog pakketjes van gemaakt van
fat eights, dit zijn lapjes van 25cm x 55cm. In de pakketjes
hebben jullie heel de reeks, 23 stofjes, voor €46. Je kan
ze natuurlijk ook aan de meter kopen.


Chris kwam ook nog langs om haar Sylvia's bridal quilt te 
dubbelen. Wat een mooie en grote quilt, 2m20 op 2m40!!!!
Wat een geluk dat we met de lijm spuitbussen kunnen werken!!!!
Bijna 2 spuitbussen hadden we nodig.




Grote quilt..........en dan heeft ze er nog een rij blokken afgelaten!!!
Chris, proficiat!!!! Je hebt dat goed gedaan en nu quilten tegen
de sterren op, want eind mei zijn het open-deur-dagen!!!!


                                    Groetjes,
                                       Martine

4 reacties:

Lida zei

Wat een schitterende creatie, petje af voor Chris! En gave stofjes, maar met drie flanellen quilts ben ik dus ruim voorzien! Groetjes
Lida

Susan zei

Martine - I am so glad you added a translator to your blog - that Sylvia's Bridal Sampler quilt is gorgeous - I have the book but I am not sure I will ever make it all - I thought maybe a smaller version - but its a big "maybe". I think you must work in a quilt shop - how lucky for you!

Anoniem zei

Hallo Martine,

Sorry, maar ik ben nog niet zover in patchen en quilten dat ik dit weet, maar waar heb je die lijmbus nu voor nodig?

Atelier Ullizee zei

Wat een onderneming, zeg. Ge moet er wat voor over hebben...