dinsdag 24 april 2012

Lintborduren

Jullie kregen het kadertje voor mijn buurvrouw
al te zien, hier kunnen jullie hier zien jullie
het zusje.......binnenkort te bewonderen bij
Atelier Salgarollo.

Dan heb ik nog een klein toilet-tasje gemaakt, dit krijgen 
jullie te zien tijdens de open-deur-dagen op 24-25 en 26 mei
bij Atelier Salgarollo.
Klein voorproefje hieronder.


Nu ga ik vlug verder doen, want deze middag is het weer
Dolle Dinsdag!!!!


                                    Groetjes,
                                      Martine

4 reacties:

Gonny zei

lintborduren.....iets wat ik nog eens graag zou willen doen/leren. Alle twee de ingekaderde werkjes zien er prachtig uit!!!

Nanske zei

Mooi...héél mooi...
Het kadertje heb je ook heel goed gekozen.
knap,prachtwerk...
Ik doe het je niet na ;-)

Groetjes...

Lida zei

Schattig ook dit is weer een gaaf werkje geworden! Dat tasje herken ik dat? Yoko Saito? Erg leuk! Maar wel weer helemaal van jou met die borduursels! Groetjes
lida

Ann verstreken zei

Hé Martine !
Dolle dinsdag was weer gezellig. Dankje voor de hulp aan mijn sjaaltje. Het was fijn je weer te zien en ook je nieuwe werkjes waren een streling voor het oog. Tot binnenkort !
Groetjes,
Ann
X