zondag 29 april 2012

Toch op tijd aangekomen!!!!

Vanmorgen kreeg ik dan het verlossende telefoontje!!!
Mijn schoonzus heeft haar cadeautje toch gekregen.
Mijn schoonbroer had het achter gehouden en het deze
morgen gegeven. Dus toch op tijd!!!!
Ze was er blij mee en de kleuren waren ook goed.
Ik ben dus tevreden.


Gisteren na de Lentepoets begonnen al mijn spieren
stijf te worden. Dat krijg je natuurlijk als je op je 
achterwerk al verder schuifelend het onkruid verwijderd
van de oprit en de stoep. Daarna ook nog alles afgespoten
met de hogedrukreiniger. Ik vreesde dus voor veel spierpijn
deze ochtend, maar het viel al bij al nog mee.
Als dank voor de Lentepoets kregen we van Opsinjoor (Antwerpen)
een bloembak, deze keer geen geraniums maar andere plantjes. 
Ik was er wel blij mee.
Nu maar wachten tot hij in bloem staat!!!!
Ben vandaag goed aan't bouwen, ik wil namelijk helemaal 
bij zijn als Jeanneke op 12 mei naar het Quiltcafè komt.
Tussen door de was en de strijk en zo komt alles weer 
in orde!!!


                               Groetjes,
                                   Martine

1 reacties:

Ann verstreken zei

Hallo Martine!
Dat is nu eens echt tof wat jullie samen doen in de buurt. En er dan nog een fijn kado bovenop krijgen!
En het zakje is weer echt mooi, om van te dromen zo een geschenk!
Daaag !
Groetjes,
Ann
X