donderdag 17 mei 2012

200 en Quilt Country

Dit is de 200ste keer dat ik iets op mijn blog
schrijf. Ik heb dan ook weer iets waar ik
trots op ben te melden.
Kristel was gevraagd door Editions de saxe
om mee te werken aan een editie met stitcherie.
Ze tekende weer iets heel mooi en ik maakte 
de stitcheries, waarna zij verder aan de slag 
ging. Deze week kregen we de 1ste exemplaren
in onze handen. Ziehier het resultaat!!!!


Prachtig hè!!!!
Er waren onmiddellijk al enkele exemplaren verkocht, maar
geen nood volgende week komt er een nieuwe lading en
die zouden er moeten zijn tegen het Zomer open huis dat
begint op donderdag 24 mei tot en met 26 mei.


                              Groetjes,
                                  Martine

5 reacties:

inge zei

whaw! ik heb direct zin om morgen even naar Frankrijk te rijden

Lida zei

Wat leuke en wat een leuke ontwerpen en zo mooi gemaakt! Echt een eer voor jullie werk! Groetjes
Lida

Yvonne aka sommeke zei

Een dubbele proficiat!!!

Nanske zei

Ben benieuwd ...
Dat beloofd wat ;-)
Vele groetjes,Nanske

Anoniem zei

Dat is zweven he Martine!KNAP!!!!! grtjs, linda