woensdag 2 mei 2012

Building houses from scraps

Daarnet kreeg ik eindelijk mijn laptop terug van 
mijn zoon. Hij moest nog verder werken aan zijn
stage-verslag en dan heeft hij mijn laptop nodig.
Alhoewel het al laat is, wou ik toch nog een berichtje
plaatsen. Vanmiddag heb ik mijn terras met de 
hogedrukreiniger afgespoten en daarna kon ik natuurlijk
de buitenkant van de veranda kuisen. Ik ben er enkele
uurtjes mee zoet geweest. Toen ik daarna wou naaien 
trilden mijn handen nog.
Ik heb de laatste dagen nog gebouwd en wou jullie 
mijn volgende huisjes laten zien.






















Dit zijn huisjes nr 65 tot en met nr 85.
De volgende huisjes liggen ook al klaar om
in elkaar te naaien. Sommige huisjes vindt ik
niet zo geslaagd, maar als ik ze dan in het geheel
zie, dan valt het altijd wel mee. Ik heb geleerd
om niet teveel na te denken als ik mijn
huisjes in elkaar puzzel.
Dat was dus even een snelle update. 
Nu snel onder de wol want binnen
6 uurtjes loopt de wekker af.

Slaapwel,
Martine








3 reacties:

Lida zei

Wat zijn ze leuk en dan die aparte sashings ertussen! Veel plezier met jet steekjes, groetjes
Lida

Judith zei

Mooie sashing! Enne je huisjes.... Helemaal goed toch. Je hebt echt een leuk blog en ben een van je stille lezers! Fijne dag, hopelijk ben je een beetje uitgerust!

katrien zei

Leuk je huisjes en je hebt er al heel wat.