zondag 13 mei 2012

Fantastisch Quiltcafè!!!!

Gisteren was het dan zover.........Quiltcafè.
Jeanneke was er met haar mini-quiltjes.
Wat maakt zij toch leuke ontwerpen. Het leuke
is dat het mini-quiltjes zijn en dus snel af.
Ideaal als je op vakantie gaat en een klein projectje
wil meenemen. Ze had ook haar huisjesquilt bij, toen
er iemand opmerkte dat er een huisje ondersteboven
stond zei ze dat dat de dag was dat de regering in
Nederland was gevallen.
Links mijn huisje en rechts die van Jeanneke

Hier het huisje dat aangeeft dat de regering gevallen is.
Er waren nog meer huizenquiltjes aanwezig.
Dit zijn de huisjes van Ans

Deze huisjes zijn van Ann
En dit is het quiltje van Jeanneke waar alles mee begon
Jeanneke had ook nog andere quiltjes bij.






















Toch gewoonweg prachtig hè!!!!
Jeanneke gaf uitleg over al haar quiltjes en iedereen
luisterde aandachtig.



Daarna kreeg iedereen heerlijk soep en broodjes.
Toen iedereen klaar was met eten was het tijd voor
de show and tell.




























Dit heeft Ann Van Dijck gemaakt in de les lintborduren.






Prachtig hè!!!
En dan waren er ook nog nieuwe ontwerpen van Kristel.

Het was een heel leuke dag. Ik hoop dat ik jullie zo een
beetje kan laten meegenieten van wat wij gezien hebben.

                            Groetjes,
                               Martine

8 reacties:

inge zei

wat een prachtige quilts! bedankt dat we via jou mogen meegenieten!

Ann verstreken zei

100 x dank Martinneke om mij nu toch te laten mee genieten van al dat moois!!!
Ik ben blij dat het een geslaagde dag is geworden.
Volgende keer hoop ik er echt eens bij te kunnen zijn.
Tot binnenkort!
Groetjes,
Ann
X

Chookyblue...... zei

so much wonderful show and tell............thankyou for sharing.........

Anoniem zei

Wat een geweldige hoeveelheid quilts waar we van mogen genieten. Een show en tell is altijd zo inspirerend. De lijst "dat wil ik ook" wordt steeds langer. Liefs
Rietje van Slagmaat

Anoniem zei

Martine, wat geweldig veel mooie foto's en fijn dat je ons laat meegenieten van al dat moois. Het was alsof ik er zelf bij was. Dank je wel
Nog een fijne "zonnige dag".
Groetjes Wilma Oud

Susan zei

Thank you - I found the translator again. What a fantastic selection of quilts!

Inge zei

Nou, dat was een topdag zeg! En wat veel foto's laat je zien, prachtig hoor. Al die poppenquiltjes, ik heb er heel veel van gemaakt. Wat een gaaf idee van Jeanneke om een huisje op z'n kop te zetten.......
Ook de andere quilts zijn allemaal even mooi, af of niet, maakt niet uit.

Groetjes,
Inge

Miranda zei

WAUW wat een topdagje hadden jullie daar in het quiltcafee! Bedankt om ons mee te laten genieten...groetjes van mij