maandag 7 mei 2012

Veldhoven 2012

Gisteren rond 10u Chantal opgepikt en dan was het
richting Veldhoven. We waren daar afgesproken met
Martine, Ann en Nicole. Er waren mooie quilts te zien.


De quilt van Dorien die in de prijzen viel.














Deze kwam ook heel bekend voor!!!
De kwaliteit van de foto's is niet zo goed, want ik kreeg 
mijn simpel toestelletje maar niet ingesteld zoals ik het
wou. Het was zo simpel, dat ik het pas na een hele tijd
goed kreeg ingesteld. :-)
We gingen eerst langs bij Margit en Jozsef van Foltvilag.
Hele lieve Hongaren, die je op bijna alle beurzen kan terug
vinden. Zij hebben mooie patronen om tassen te maken,
mooie houten knopen, die ze zelf maken. Margit verft zelf
stoffen, borduurgaren en zijdelint.
Dorry was natuurlijk ook van de partij. Ik liet haar mijn 
huisjes zien, de stof van mijn sashings heb ik namelijk
bij haar gekocht, toen twijfelde ik nog of het goed ging
zijn, maar nu ben ik overtuigd dat het een goed keuze
was, zeker na al de positieve reacties. Ze heeft mij ook
de truc voor het poseren geleerd " Buik in en diagonaal".
Ze heeft gelijk, de foto is geslaagd :-))
Ze heeft ook een oto van mijn huisjes genomen en gelijk
op Facebook geplaatst.


En dan kwam ik Diana en Janine tegen, ook altijd leuk 
om deze 2 dames tegen te komen. Janine stond deze keer
niet op de beurs, maar kwam als toerist.
Hier zien jullie mijn aankopen, veel heb ik niet gekocht, ik 
heb nog zoveel in mijn kasten liggen..........mijn zoon Alexis
zei me een paar dagen geleden, dat hij als het goed weer is 
deze zomer, al mijn patchworkspullen buiten in de tuin gaat
zetten, zodat ik kan kijken wat ik wil bijhouden en wat er 
weg mag en daarna gaat hij Clean House spelen, hij wil dan 
een uitverkoop houden zodat al het overbodige weg kan en de
rest gesorteerd kan worden en daarna netjes in de kasten kan.
Teveel naar Clean House gekeken ................denk ik, of 
misschien toch een beetje gelijk????????? Dat hij eerst maar 
eens in zijn eigen kamer begint :-)..............Wordt vervolgd!!!
Gisteren was dus een geslaagde dag, veel gelachen en plezier
gemaakt!!!


                            Groetjes,
                               Martine

5 reacties:

Judith zei

Tja wat een mooie quilts allemaal. Heerlijk om ze zo nog een keer terug te zien. Zelf heb ik geen een lapje gekocht. Niet dat ik niets gezien heb, maar er ligt nog zoveel...... Enfin, jet was gewoon leuk om in Veldhoven te zijn. Fijne week Martine!

quiltingmieke zei

piep


het was zo mooi he meid,
heb ook zo genoten

knuf mieke

Atelier Ullizee zei

Voor mij was Veldhoven wel overweldigend! Ik heb nog nooit zoveel quilts bij elkaar gezien. Jouw huisjesquilt begint er al heel leuk uit te zien...
En ik ben wel kandidaat om even naar jou uitverkoop te komen, grapje!

Ann verstreken zei

Alexis mag me altijd laten weten als de uitverkoop begint! (Hihihi)
Mooie quilts heb je daar gezien!
Groetjes,
Ann
X

Anoniem zei

Volgend jaar ga ik er ook naar toe :) Jouw huisjesquilt is heel, heel mooi!!!!! Komt die ook in de uitverkoop? Dan zal hij heel snel verkocht zijn!(aan mij :) ) grtjs,Linda