maandag 21 mei 2012

Wilwerwiltz 2012

Zaterdag ging ik met Chris naar Wilwerwiltz. Chris had nog
nooit naar een beurs of een expo geweest. Ze had ook nog 
nooit zo ver alleen met de auto gereden. Bij haar thuis werd 
er dus lacherig over gedaan omdat ze helemaal naar Luxemburg
ging rijden terwijl ze van Bierbeek naar Leuven rijden al een 
hele opgave vindt. Maar Chris heeft zich niet laten doen en
we zijn op onze bestemming geraakt.
Daar aangekomen gingen we eerst naar de grote tent, waar de
handelaars stonden. Als je binnenkwam had je direct de 2 mooiste
standen en dat waren die van Marylène en Kristel.



Kristel

Marylène
Deze mevrouw had ook een leuke stand. Zij had mooie
handgeschilderde knopen bij.
Toen gingen we naar de tentoonstellingen zien die zich op
verschillende locaties bevonden. Er was een gratis pendeldienst,
dat maakte het iets gemakkelijker. Ik had zoveel foto's dat ik niet 
kon kiezen, dus heb ik ze bijna allemaal gepost zodat jullie kunnen
meegenieten. Ik hoop dat ik jullie er een plezier mee doe.

















Deze waren ook nieuwsgierig!!!

































 Les Mary-bobines!!! Gewoonweg prachtig!!!
















Coucou Monique, j'avais dit que j'allais te mettre sur mon blog. Merci pour la photo!!!























 Hier kregen we heel fijn borduurwerk te zien. Die mevrouw
borduurde foto's van postkaarten na.








 Hier kregen we meer traditionelere quilts te zien.


































Deze liep los rond op een erf.





 De Luxemburgse quiltersvereniging had als thema KERST


















 Op deze plaats was het thema van verschillende quilts "CHOCOLADE"






















Er waren ook heel moderne dingen te zien, maar meestal mocht
je er geen foto's van nemen en eigenlijk is dat meer textiel-art en
ik hou meer van echte patchwork. Ieder zijn eigen smaak, natuurlijk.
Ik hoop dat jullie er van genoten hebben.


                                Groetjes,
                                    Martine





11 reacties:

Quiltlia zei

Martine geweldig wat een mooie fotoreportage,heel erg bedankt dat ik zo mee kan genieten.
Groetjes Lia

Els zei

GENOTEN!! Dank je wel, zo heb ik een goede indruk gekregen van de tentoonstellingen daar. En wat leuk om mijn eigen ontwerp (Scharrelkippen) daar ook te zien hangen!!

Lida zei

Dat was genieten, bedankt voor al deze prachtige foto's, heb weer wat inspiratie opgedaan! Groetjes
Lida

quiltingmieke zei

piep, shalom. meid, super zo meegenieten met jouwmooie foto s

knuf mieke

Anoniem zei

Bedakt voor de mooie foto's . Misschien volgend jaar zelf maar eens gaan kijken groetjes Rian

ann zei

Als ik geweten had dat jij zo een mooie fotoreportage ging maken ,had ik zelf niet naar luxemburg moeten gaan ! Door naar de foto's te kijken achter pc ben je precies daar aanwezig !

Tilly zei

Bedankt voor al je foto's. Leuk om zo een kijkje te nemen. groetjes

Gonny zei

Wat was er veel te zien. GENIETEN!!! En HARTELIJK DANK dat je ons laat meegenieten!!!

Carine Remmery zei

Mooie foto's Is zo te lezen een beetje het systeem van in Saint-Marie? Hier ben ik nog niet geweest lijkt me wel de moeite!
Bedankt voor de reportage
Groetjes Carine

Anoniem zei

Hallo Martine, duizend maal dank dat we ook zo mogen genieten van de prachtige tentoonstellingen in Luxemburg. Wat een prachtige werken zitten er tussen. Ik denk dat jij ook weer veel inspiratie hebt opgedaan.
Groetjes Wilma Oud

Chookyblue...... zei

wow thanks for sharing so many pics..........wonderful.......