maandag 11 juni 2012

Waar blijft de zon????

Ik ben het weer beu!!! Ik zal blij zijn als het weer
wat beter wordt. Iedereen heeft dringend wat zon
nodig. Als de zon schijnt heeft iedereen een veel
beter humeur en dan heb je ook zin in van alles!!!
Langzaam tel ik af naar de vakantie. Alexis begint
vrijdag met zijn examen, Maxime begint volgende
week maandag en Thibault heeft gelukkig geen
examen. Ik hoop dat Alexis en Maxime slagen, zodat
ze naar hun volgende jaar kunnen.
Vanmorgen heb ik de strijk al gedaan, sevens vlug
even afstoffen, stofzuigen en dweilen. Daarna
zal het wel tijd zijn om Thibault te gaan halen op
school. Vandaag komt hij niet met de schoolbus
want hij moet een bezoekje brengen aan de 
orthodontiste, die niet goed gezind gaat zijn want
zijn tanden zullen waarschijnlijk niet genoeg verschoven
zijn. Maar ja, ik weet wanneer het los zit, maar ik
kon niet verwachten dat de meesters dit ook zouden
zien. Ze moet dat maar begrijpen.
Ik vertelde al dat ik met een nieuw quiltje bezig was.
Het is met stof van Moda van de collectie Petite Odile.
Ik zal al een tipje van de sluier oplichten.
De stitchery is nog niet helemaal klaar, maar ik hoop 
vanavond de laatste steekjes te doen. De andere lapjes
worden aan elkaar genaaid, daar ben ik bijna mee klaar en
morgen snij ik dan de overige boorden die ik nodig heb.
Daarna moet ik nog een heleboel driehoeken aan elkaar 
naaien............ik ben dus nog wel eventjes zoet.....maar
ik wil het wel tegen het einde van de week klaar hebben.
Ik moet namelijk nog verder werken aan mijn baby quiltje.
Genoeg gekletst nu..........ik ga vlug aan de slag, Mr Proper
staat al op mij te wachten!!!!


                             Groetjes,
                                 Martine

3 reacties:

Lida zei

Wens de kinderen sterkte met hun examens en Thibault bij de orthodontist en jij met je steekjes, ziet er heel gezellig uit die kleurtjes, ben benieuwd naar het geheel! Groetjes
Lida

Gonny zei

Mooie kleuren wordt het nieuwe quiltje. Zal weer een pracht stukje worden !!!
Toi, toi toi voor de jonglui met hun examens!

carina zei

Ben het met je eens geef mij maar lekker de zon. Ik vond die Odile stof eigenlijk wel te gek.... Hmmm neen ik houd mij in eerst wat andere zaken afmaken, ben benieuwd vind je stictcherie zo op eenander kleur ondergrond errug leuk.
Groetjes carina