donderdag 5 juli 2012

Nog een laatste blogje voor ik vertrek

De auto was dan toch op de valreep gisterenavond
klaar. We zijn hem dan ook snel gaan halen. Na het
eten hebben mijnechtgenoot en Thibault de auto nog 
gekuist en toen kon de dakkoffer er op. De garagist
had gezegd dat hij er best eens een heel eind mee
ging rijden, om zeker te zijn dat alles in orde was.
Dus zo gezegd, zo gedaan. Na de rit wist mijn 
echtgenoot te zeggen dat alles in orde is.
Dus heb ik daarjuist alles in geladen. Sinds onze
caravan in Frankrijk blijft, heb ik altijd de indruk
dat ik zo weinig bij heb (volgens mijn echtgenoot
nog altijd teveel). Ik heb mijn lijstje afgestreept en
nu is het enkel toiletgerief en mijn naai- en 
haakspullen, die ik nog moet inladen.
De badkamer heb ik ook nog snel gepoetst.
Deze ochtend heb ik verse fruitsla (Pouffy-fruitsla)
gemaakt en daar ga ik nu wat van eten. We nemen
ook mee voor onderweg en er blijft nog genoeg
voor de thuisblijvers. Dan ga ik voor mijn thuisblijvers  
spaghettisaus maken, daarna een frisse douche
en dan maar wachten tot de echtgenoot thuis komt
zodat we kunnen vertrekken!!!!
Momenteel is het hier weer zo warm, hopelijk in 
Frankrijk ook, want mijn ouders zijn er al een dikke
week en hebben nog maar 1 dag mooi weer gehad.
Wel regen en koud. Dus......ik pak straks de zon in 
en neem ze mee!!!!
Iedereen een leuke vakantie!!!!


                       Groetjes,
                          Martine 

2 reacties:

Anoniem zei

Geniet ze ,maar laat de zon maar hier !!!!

Groetjes,Martine

quiltingmieke zei

piep hoop dat jullie gaan genieten, mazr stel voor de zo te delen

knuf mieke