zaterdag 21 juli 2012

Schitterend weer !!!!!

Sinds ik hier in Frankrijk ben heb ik eigenlijk nog niet
dikwijls een naald vast gehad. Ik heb nochtans van alles 
meegenomen, maar als je van de ene aperitief naar de
andere moet, dan heb je niet zoveel zin meer om een
naald vast te nemen.
Mijn huisjes heb ik eventjes boven gehaald om er een
stuk of 3 te maken en daar bleef het dan bij.
Verder is het hier schitterend weer, deze ochtend wakker 
geworden onder een stralende zon!!!! Voor de volgende
dagen voorspellen ze nog warmer en zeer zonnig. We zullen
dan maar profiteren van onze laatste week, want vrijdag
kramen we op en zaterdag rijden we naar huis :-(
Ik zal wel blij zijn dat ik Maxime en Alexis terug zie, want
ik mis mijn 2 oudste zonen.


                      Groetjes,
                         Martine

4 reacties:

Anoniem zei

Nog een fijne zonnige week en ongelooflijk maar waar we hebben ook de zon!!
En aan de aperitief toer , ja ja er zal er eentje niet happy mee zijn.
Groetjes ,Martine

Ann verstreken zei

Spijtig dat de vakantie zo vlug voorbij is maar geniet nog maar met volle teugen van de laatste week!
Tot binnenkort!
Groetjes,
Ann
X

Pauline zei

Dat klinkt als een vakantie vol groot genieten! Maak er nog mooie dagen van zolang je in Frankrijk bent.

Anoniem zei

Geniet vooral van de vakantie. Daar is hij voor.
Die flow komt wel weer. Bij mij is het teruggevonden bij het opruimen ! Zo'n rijk bezit, een eigen plekje waar alle inspiratie ligt !
Kom eerst maar Thuis. Maar geniet eerst van de reis.
Groetjes, Arie.