zaterdag 18 augustus 2012

De laatste dagen

Donderdag ging ik weer naar het vrij atelier.
Jeanne is een heel groot tafellaken aan't maken.
Ik heb er maar vlug een foto van gemaakt.


Prachtig hè!!!!
Het was weer een leuke namiddag en er werd goed gewerkt
en gebabbeld natuurlijk.
Gisteren had ik een drukke dag. Om 6 uur was ik al op want
ik kon niet meer slapen van de warmte. Om 7 uur Maxime en 
Alexis gewekt. Zij gingen met hun neefjes naar Bobbejaanland.
Om 8 uur nog vlug broodjes gehaald voor mijn mannen.
Om 9 uur Glenn ( hun neefje) opgepikt aan de bushalte en dan
richting Lier om Frederik en Vincent ( de andere neefjes) op te 
pikken. Toen richting Bobbejaanland, iedereen daar afgezet met
de mededeling om 18 uur op dezelfde plaats, anders te voet naar
huis. Jullie vragen je vast af, "En Thibault???" Wel Thibault was
niet mee, want met zijn epilepsie mag hij in veel dingen niet in
en dat is niet altijd gemakkelijk. Hij moest trouwens 's avonds
naar de voetbal. Om 11 uur was ik dan aangekomen bij mijn
ex-collega Christel. We namen de tram naar 't stad en hebben
daar wat rondgewandeld. Daarna hebben we een hapje gegeten
en nog een terrasje gedaan. Voor het station van Antwerpen 
stond een reuzenrad.
Nadat we bijgepraat waren, gingen we terug naar huis.
Ik was rond 15 uur thuis. Blij dat ik was!!!! Ik kan namelijk
niet tegen dit warme weer. Toen ik de brievenbus opende
zat er een pakje van Dorry in. De stofjes die ik gewonnen
had bij haar Give away. Mooie stofjes!!! Dank je wel Dorry!!!

Rond 17 uur kon ik terug richting Bobbejaanland. Lang leve de airco!!!!
Gelukkig waren ze op tijd buiten. Toen terug richting Lier en dan
eindelijk richting Ekeren!!! Thuisgekomen rond 19u30, vlug de
friteuse op gezet, sla, tomaten en komkommer op tafel.
Frietjes, kip corns en curryworsten (frikandellen) gebakken, een
Mora-avondje dus!!!! Niet zo gezond dus :-))
Mijn dag vloog dus voorbij.
Deze morgen mijn nieuw werkje afgemaakt. Ik vindt het goed
gelukt. Wat denken jullie er van???
De voorkant

De achterkant

De binnenkant
Daarna vlug boodschappen gedaan en nu heb ik mijn in huis
opgesloten voor de warmte. Deze temperaturen zijn echt niet
normaal.................34° is echt teveel van het goede!!!!
Het zal vandaag een rustige dag worden, dat hoop ik toch ;-)

                                Zonnige groetjes,
                                    Martine

4 reacties:

Nanske zei

Heel erg mooi...knap gemaakt...
groetjes, Nanske

Nicky zei

mooi portemonneetje hoor, leuk
knuff, vero

quiltingmieke zei

piep

heeeel mooi meid, en ja rustig aan hoor , blogjes lezen...

knufmieke

Anoniem zei

Wat een mooie lapjes heb je bij Dorrie gewonnen. Je laat ons wel weten waar je ze voor gebruikt hè. En wat een prachtig tafellaken maakt Jeanne. Heel mooi en dan natuurlijk weer heel veel complimenten voor je knipbeurs. Prachtig.
Warme groetjes Wilma