zaterdag 11 augustus 2012

Het is terug aan 't komen!!!!

Eindelijk!!!!!!!!!! Ik krijg er terug zin in. Ik 
heb al een paar ontwerpjes in mijn hoofd
zitten en nu wil dat zo snel mogelijk uitwerken.
Ik kan er nog niets over zeggen want hoe
of wat het wordt................dat kan nog alle 
richtingen uit.........dus geduld dames !!!!!
Ik heb ook nog goed nieuws, gisteren kreeg
ik een mailtje waarin stond dat we het poesje
mogen adopteren. Momenteel heet hij nog
Harry Potter, jullie zullen nog wel zien waarom,
maar wij gaan hem Arthur noemen.
Jullie hadden Thibault zijn gezicht moeten zien
toen ik het hem vertelde, kostelijk!!!!
Nu ga ik vlug strijken in het zonnetje, kwestie 
van mijn bruine kleurtje wat te behouden, want
zeg nu zelf, met een beetje kleur zie je er toch
direct wat beter uit hè !!!!
Straks nog naar het verjaardagsfeestje van mijn
petekind, Frederik en morgen kan ik mij dan 
helemaal op mijn nieuwe ideetjes storten.

                    Zonnige groetjes,
                       Martine

0 reacties: