vrijdag 26 oktober 2012

Verstoorde planning

Ik had alles voor deze week zo goed gepland, maar
helaas...........mijn planning werd helemaal verstoord.
Maandag was nog normaal en dinsdag nog tot ongeveer 
13u30. Toen zag ik dat Thibault zijn medicatie voor zijn
epilepsie niet had ingenomen. Om een verhaal kort te 
houden, hij heeft zijn medicatie rond 14u ingenomen, dat
is 7 uur te laat. Met als gevolg in slaap gevallen op de
schoolbus......epilepsie aanval.......de ziekenwagen.....
enkele uren op spoed!!! Enkel maar om zijn bloedspiegel
te controleren. Wij krijgen nu een brief van de dokter waar
in zal staan dat ze niet telkens de ziekenwagen moeten
bellen als hij een aanval heeft, enkel als het lang duurt.
Woensdag en donderdag liep het ook weer in het honderd
en nu vandaag ga ik verder aan het Kerst quiltje werken.
Mijn give-away ga ik enkel weekjes uitstellen want ik wil
de tijd nemen om iets moois te maken.
Verder moet ik nog een kerstversiering maken voor SSCS en
voor de Kerstruil moet ik ook dringend beginnen.
Vanavond begint de herfstvakantie, dus hopelijk ga ik een
rustigere week tegemoet. 
Misschien moet ik maar een kleine blog pauze inlassen???
Ik zal er eens over nadenken................

                            Groetjes,
                                 Martine

7 reacties:

Anoniem zei

hi Martine,yes it gets very busy as it gets closer to xmas.xx

Unknown zei

Goh, wat en gedoe steeds, en wat sneu voor de jongen, of is hij het gauw weer vergeten?? Hoop dat je en rustige week hebt en een beetje vakantie kunt vieren!

Groetjes Anita

Carine Remmery zei

Gelukkig zijn er stofjes en naald en draad om onze problemen af te reageren, veel plezier deze week hopelijk kan je je planning wel uitvoeren.
groetjes Carine

Anoniem zei

Geniet maar lekker van de vakantie en van elkaar. Zo zonder tijdsdruk, gedoe in de morgen...dat scheelt enorm. En van mij mag je op pauze hoor. Ik vertrouw erop dat je die tijd heel nuttig gaat vullen. Genieten wij wel weer mee zodra alles af is ! Groetjes, Arie.

Annie Kingma zei

Fijne vakantie week, hoop dat je het wat rustig krijgt.
Hier hebben ze de vakantie er bijna weer op zitten.
Fijn weekeinde al vast ook
Groetnis Annie

Yvonne aka sommeke zei

Hopelijk brengt de vakantie wat rust!

quiltingmieke zei

piep oei meid, niet leuk, ja zo n papier kan echt helpen, onze schoonzoon is zwaar diabeet en draagt het ook bij zich

op tijd even de natuur in jij hoor, lekker frisse lucht....

knuf mieke