zondag 25 november 2012

Freules X-Mas party

Al weken keek ik er naar uit.....de Freules X-Mas party
bij Els . Nu Els verhuisd is woont ze maar op 40 minuten
van bij mij? dus hoef ik niet zo ver te rijden.
Dominique en Chantal gingen ook mee. Chantal kwam 
met de trein tot in Ekeren en zou iets voor 9 uur aankomen.
Toen ik iets voor 8 net van onder de douche kwam belde
ze me op en zei "Ik ben gearriveerd in Ekeren". Ik heel
verbaasd "Nu al???? Je bent een uur vroeger." Bleek dat ze
het verkeerd had begrepen. Ikke dus vlug in mijn kleren
gesprongen en de auto in naar het station. Gelukkig ben 
ik daar op 2 minuten. Dan hebben we nog een uurtje zitten
kletsen tot Dominique er was. Daarna ging het richting
Zevenbergen. We werden hartelijk ontvangen door Els
en Marloes. We hebben iets leuks gemaakt, maar dat
mag ik nog niet laten zien,want er komen nog 2 Freules
X-Mas party's en anders is de verrassing eraf voor deze
dames. Werden echt verwend, stukje taart, kopje soep,
lekkere broodjes en een lekker toetje. Thee en koffie in
overvloed. Marloes stond in voor de catering.
Het was echt een geslaagde dag!!!!
Enkele sfeerfoto's!!!!






Er werd door iedereen ijverig gewerkt!!!
Een bezoekje aan het toilet was ook de moeite waard!!!
Ik ben dan ook teruggekeerd met mijn fototoestel.
Hieronder kunnen jullie zien waarom..........






Nog maar eens het bewijs dat Els echt iets met sneeuwmannen
heeft.
Na deze fijne dag reden we weer naar huis met een tevreden en
voldaan gevoel. Dit willen we wel meer doen!!!! We zijn echt
in de watten gelegd. 
Els en Marloes, bedankt voor deze fijne dag!!!

                                          Groetjes, 
                                             Martine

6 reacties:

Lida zei

Gaaf zeg en ben heel benieuwd naar wat jullie hebben gemaakt!
Groetjes
Lida

Els zei

Graag gedaan! Wij hebben er ook van genoten! Tot de volgende keer, ben echt blij dat we dichter bij elkaar wonen! Groetjes!

katrien zei

Superdagje moet dit zijn geweest.

Ann verstreken zei

Waauw Martinneke !
Dat zag er allemaal echt heel tof en gezellig uit!
Groetjes,
Ann
X

quiltingmieke zei

piep

oh dat ziet er zo gezellig uit...
super

knuf Mieke

Anoniem zei

Hee Martine, dat ziet er heel gezellig uit, maar ik zie nog iets......Je hebt nu donkere haren!!! Ik ken jou alleen maar blond...... Heb je dit al lang? Groetjes Wilma