zondag 11 november 2012

In a designermood !!!!!!

Donderdag was ik in een designermood. Ik moest
nog altijd iets maken met de stoffen die Kristel
heeft ontworpen. Als je iets moois maakte met
haar collectie Cielle, dan kan je een prijs winnen.
Tijdens het Crazy Open event, op 29, 30 november 
en 1 december, worden quilts en dergelijke, gemaakt
met Cielle, tentoongesteld in het zaaltje op de Asberg
op ongeveer 500m van de winkel. Dus is als je iets 
gemaakt hebt breng het dan binnen en ben je nog aan
iets bezig en is het bijna af, steek dan een tandje bij
zodat we het kunnen bewonderen op de tentoonstelling.
Dus noteer de data alvast in je agenda!!!!!
Zeker de moeite om een kijkje te komen nemen!!!!
In de winkel zullen ook weer mooie dingen te zien zijn.
Ik ging dus aan de slag met het uittekenen van mijn idee,
maar met hulp van Arthur, niet evident.....



En van dat harde werk worden we natuurlijk moe!!!!
En leggen we ons tussen al het naaigerei van het vrouwtje ;-)


Ik ben alvast super tevreden met datgene wat ik aan't 
maken ben, meer kan ik er niet over zeggen. Jullie kunnen
het zien tijdens het Crazy Open Event!!!
Ik kan jullie wel laten zien wat ik gebruik voor mij project.


Arthur vond het bolletje katoen, alvast heel interessant, ik
vond dat minder. Alles in de knoop natuurlijk..........
Gisteren was het ook weer gezellig bij Atelier Salgarollo, iedereen
was ijverig aan de slag.


Vandaag ga ik verder werken aan mijn project en hopelijk heb
ik dan het meeste klaar vandaag, zodat ik het nog een beetje
moet afwerken de volgende dagen.

                                 Prettige zondag,
                                          Martine 

4 reacties:

Anoniem zei

hope you had a great sewing day Martine.xx

Gonny zei

Heerlijk zo'n poezebeest wat graag in de buurt is en zo "ijverig helpt".
Gezellig groepje zo in de winkel.

Annie Kingma zei

Heel spannend wat je gaat maken, lijkt mooi matriaal.
Goede hulp zo'n lieve poes.))
Groetnis Annie

Carine zei

Ja ik ken dat, ze moeten altijd liggen waar jij bezig ben, toch lief he ;-) Het zal ongetwijfeld mooi zijn wat je maakt enneeuh ... ook een botsing zie ik, maar ook alleen blikschade gelukkig ;-)

Lieve groetjes
Carine