woensdag 7 november 2012

Wat een dag!!!!

Vanmorgen schreef ik al dat ik boodschappen ging doen
om er eventjes tussen uit te zijn en om zo de wanorde
in mijn hoofd op een rijtje te krijgen.
Na de boodschappen ben ik nog eventjes enkele winkels
binnen gegaan. Gevolg.....nieuwe jas gekocht, want als
ik hem nu niet kocht zou hij er de volgende keer niet meer 
hangen (dit gebeurde nl vorig jaar). In een andere winkel
een leuke blouse voor maar € 11, kon ik toch niet laten 
hangen.Ik dus vrolijk naar huis. Ondertussen wist ik ook
waar ik eerst aan ging beginnen?  Thuis gekomen zag ik
dat ik nog een uurtje had voor ik Thibault van de schoolbus
moest halen en besloot ik nog een boodschap te doen
en hem daarna ineens op te halen. 
Dat was dus de bedoeling!!!!!! Onderweg stoppen we met 
een aantal auto's om een moeder met 3 kindjes over te laten,
we rijden allemaal terug door tot plots een paar auto's voor 
mij de bestuurder remt, gevolg de auto voor mij moet ook plots
remmen, ik ook maar door het natte wegdek gleed ik verder
tegen de auto voor mij. :-(
Gelukkig alleen een gedeukte nummerplaat en bij de andere
auto een kleine barst in de bumper. Papieren opgemaakt
 en wat blijkt, is het een collega van mijn echtgenoot.
Dat moest ook weer lukken!!!
Had ik juist mijn polis laten aanpassen omdat ik al 20 jaar
geen ongelukken had, nu gaat de polis natuurlijk weer 
omhoog :-(
Maar ja, zolang er geen lichamelijke letsels zijn.....

                      Groetjes,
                          Martine

4 reacties:

KijkDaarIs zei

Wat een pech!!...gelukkig heb jezelf niks....
toch een fijne avond...

sylvia zei

gelukkig goed (bijna) afgelopen!!
enne dat vorige blogje van je, kan ik het overnemen.....;).....heel herkenbaar, hoor, wat willen we toch veel en lukt het toch niet altijd!!
groetjes, Sylvia

Ann verstreken zei

Maar ocharme Martinneke toch! Wat een pech! Gelukkig geen gekwetsten!
Het komt allemaal wel weer goed.
Groetjes,
Ann
X

quiltingmieke zei

piep, oei meid, dagje m snel te vergeten...maar je hebt zelf niks....das het belangrijkste toch?

en ben benieuwd waar je aan begonnen bent?

knuf mieke