woensdag 5 december 2012

Speldenkussentjes !!!!

Een tijdje geleden zei Virgi tijdens de Dolle dinsdag 
dat ze vond dat ik voor iedereen van de groep ook 
een huisje moest maken. Ik zei dat dat geen probleem
was en dat ik voor iedereen een huisje zou maken, dat
als speldenkussen kon dienen. Ze wou het zwart op wit
en ik schreef er wel nog iets anders bij. Ik zou voor elk
van hen een speldenkussen maken, als zij voor mij ook
eentje zouden maken. Gisteren was het dan zo ver en 
werden de speldenkussentje uitgewisseld. Spijtig genoeg 
heb ik van mijn huisjes geen foto genomen. Van de 
gekregen speldenkussentjes heb ik er wel genomen.
Dit kreeg ik van Anne.

Dit schattige konijntje kreeg ik van Virgi.
Het hartje kwam van Hilde.
Van Anita kreeg ik deze 2, het kleintje is een reis modelletje.
Ik kreeg ook dit muisje nog van Anita, ik was mijn vorige kwijt.
Dat van Vera is precies om op te eten.
Ingrid had ook een speldenkussen gemaakt om mee
op reis te nemen.

Van Krista kregen we chocolade muisjes en kikkertjes.
Zij verontschuldigde zich hiervoor maar ik vond het echt
niet erg, voor chocolade zijn we altijd te vinden!!!!
Er was er ook eentje heel slim geweest, op de foto zullen
jullie zien wat ik bedoel. Dat was Ann natuurlijk!!!!

Zoals jullie kunnen zien, we mogen het zelf in elkaar naaien!!!
Ze had ook nog iets voor iedereen gebakken.
Het ruikt heerlijk en ik zal het met smaak opeten!!!
Anita is vrijdag jarig en in plaats van iets om op
te eten kregen we een leuk schriftje.
Tot zo ver de cadeautjes.
Tijdens het Kerst Open huis konden jullie op de tentoonstelling
stemmen op datgene dat jullie het mooiste vonden.
De winnares is Virgi, zij mocht gisteren haar prijs in ontvangst
nemen. Proficiat Virgi!!!
Tijdens het open huis zie je natuurlijk van alles. Er was ook
weer een mosseltransport en een slakkentransport.


 Martine (niet ik) had deze meegebracht voor Ann, die ze
thuis in haar aquarium zet in de badkamer.
Nu ga ik vlug mijn cadeautje voor de Kerstruil afmaken.
Dan kan ik morgen alles inpakken en kan het vrijdag op 
de bus, richting ...............???????
Ik hoop dat ze er blij mee zal zijn!!!!

                                              Groetjes,
                                                  Martine

3 reacties:

Ann verstreken zei

Hihihi ! Wat kan je toch grappige verhaaltjes vertellen. En zo kon ik nog eens extra nagenieten van het kerst openhuis en onze dolle dinsdag met al die mooie speldenkussentjes!
Tot binnenkort Martinneke !
Groetjes,
Ann
X

Anoniem zei

what gorgeous gifts Martine.xx

quiltingmieke zei

piep zlog, jij kan er even tegen , geen speldekussen in de buurt....of zoek....alleen naar Martine...hihi
geniet ervan

knuf Mieke