maandag 21 januari 2013

Weerverlet en quilttops!!!!

Door de sneeuwval werden er dit weekend maar 2 huisjes
gebouwd. Ik heb wel iets anders gedaan. Ik heb namelijk
2 grote quilttops in elkaar genaaid met de naaimachine en
1 kleine quilttop. Deze ochtend ga ik nog een bijhorend 
achterkantje kopen en hopelijk krijg ik het vandaag nog
helemaal af!!!!! We moeten eerst om 10u30 op de school
van Thibault zijn voor een rondleiding. Hij moet namelijk
van opleidingsvorm veranderen. Hij gaat van OV3 naar
OVA. Dit is een opleidingsvorm voor kinderen tussen 12
en 21 jaar met autismespectrum. Hij vindt dit niet zo leuk.
Gelukkig proberen ze dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Thibault mag bij de rondleiding en informatie bij zijn, zodat
hij zelf ook vragen mag stellen en mag zeggen wat hij niet
zo leuk vindt. Ze proberen dan altijd te zien wat ze kunnen
veranderen, zodat hij het toch iets aangenamer kan vinden.
Ik ben benieuwd.
Ik probeer vandaag nog foto's te nemen van mijn quilttops.
Ik ben zo blij met het resultaat!!!! Mijn zonen zeiden me dat 
ik precies niet te stoppen was. Normaal doe ik alles met de
hand en niet machinaal, maar dit was nu zo leuk om te doen!!!!

                                   Tot later,
                                    Martine

4 reacties:

yvonne zei

Ik ben benieuwd naar de foto,s !!
heel veel sucses vanmiddag het is namelijk heel belangrijk dat de zoon het naar zijn zin krijg op school .
Vaak moeten ze nog zo lang ...
liefs yvonne

Anthea zei

I look forward to seeing your quilt tops Martine... x

Ann verstreken zei

Ik ben heel benieuwd om morgen je nieuwe plaids te zien! En ik zit te popelen om mijn lapjes aan jou te laten zien!
Groetjes,
Ann
X

quiltingmieke zei

piep

heynmeid, hoop dat Je zoon aijn draai zal vinden en ben benieuwd naar je tops

knuf mieke