zondag 17 februari 2013

L'aiguille en fête 2013.

Gisteren vertrok ik dan richting Parijs, samen met nog
23 andere dames, waarvan ik enkel Lief ken en enkele
andere van op de winkel te zien.
Aangekomen moesten we nog in een lange rij aanschuiven,
maar dat ging gelukkig goed vooruit. Binnen gekomen was
er zoveel volk, het was drummen. Ik heb toen gezegd tegen
de dames dat ik mijn ding ging doen en ze gedurende dag 
wel zou terug zien.
Eerst ging ik langs Margit en Jozsef van Foltvilag, die altijd
mooie houten knopen hebben en Margit ontwerpt ook altijd
mooie tassen.
Ze heeft ook weer een iets nieuws ontworpen, dat binnenkort
weer in de Burda patchwork verschijnt. Ik heb er alvast een
foto van genomen.

Ze hebben ook plastieken vormpjes waar je mooie dingen
mee kan maken.


Dit kleinste hexagoontje is bijna op ware grootte.






Daarna bracht ik een bezoekje bij Facile Cécile. Zij maakt 
altijd zo'n mooie dingen!!!! Ik ben fan!!!! Ik zou graag eens
een stage bij haar gaan doen......misschien ooit........het is
trouwens een heel lieve dame!!!



 Ook ging ik langs bij Florence van L'atelier des coeurs. Zij
heeft een boek uit, maar spijtig genoeg was het al uitverkocht.




De stand van Quiltmania was ook weer prachtig.








Straks vertel ik jullie nog meer, maar nu ga ik de laptop even
aan mijn zonen geven, want ze zeuren mijn oren van mijn 
hoofd!!!!

                                           Tot straks!!!
                                             Martine

3 reacties:

hobbyshop fugeltsje zei

Zo te lezen was dat ook een super mooie beurs. Fijn dat je foto's hebt genomen. Zo kunnen we ook lekker mee genieten.
Gr. Miranda

carina zei

Wat leuk om op deze manier een beetje mee te genieten van je bezoek aan parijs! Zijn jullie met eenbus gegaan?
Groet carina

Ann verstreken zei

Bedankt voor de foto's Martinneke!
Groetjes,
Ann
X