vrijdag 15 februari 2013

Waar ben ik morgen??????


Morgen gaat de wekker om 4u30......Om 5 uur brengt DH mij
tot in Zemst, waar ik rond 5u45 de bus richting Parijs neem!!!
Ik ben benieuwd wat ik dit jaar allemaal ga zien op de beurs!!!
Ik ben er zeker van dat ik weer veel te veel ga zien voor mijne
portemonnaie.....ik ga proberen om hem niet teveel open te doen.
Ik hoop dat het me lukt.....tijd zullen ze er zeker niet verkopen :-(
En dat is nu net wat ik nodig heb!!!!
Ik ga zeker foto's nemen, zodat jullie mee kunnen genieten!!!

                                    Groetjes,
                                     Martine

4 reacties:

Ann verstreken zei

Jaja Martinneke ! Laat u maar goe gaan! En ...Ge weet het hé! Stuur maar smskes als ge twijfelt!
Heel veel plezier op de beurs!
Groetjes,
Ann
X

Quiltlia zei

Heel veel plezier maar dat zal wel goed komen.
Groetjes Lia

yvonne zei

Een hele fijne dag en probeer te genieten .
groetjes yvonne

Old Red Barn zei

Heel veel plezier!

Goedele