vrijdag 1 maart 2013

Complimentendag!!!!


Vandaag is het complimentendag en daarom grijp ik de kans
om jullie complimentjes te geven.
Allereerst complimenten dat jullie zo talrijk mijn blog lezen 
en het volhouden om te blijven lezen.
Complimenten want het is fijn als ik jullie tegenkom en jullie
me vertellen dat jullie het leuk vinden om mijn verhalen te
lezen of de foto's op mijn blog te zien.
Ook complimenten voor de lieve reacties die jullie plaatsen.
Je reactie doen altijd deugd, vooral als ik al eens in een dipje
zit. Maar de ervaring leert dat na regen, zonneschijn komt.
Complimenten voor diegenen onder jullie die zelf ook een blog
hebben en het altijd presteren om er mooie verhalen op te zetten.
Sommigen onder jullie zelfs dagelijks.
Complimenten voor de mooie dingen die jullie maken!!!!
Een regen van complimenten voor jullie lieve lezers!!!!


En dan niet te vergeten complimenten voor mijn 4 mannen, die het 
al jaren uithouden met mij en mijn alleroverheersende hobby!!!!
Alhoewel ik weet dat ze wel trots zijn op al wat ik maak en dat ze
af en toe ook wel laten weten wanneer ze iets niet zo mooi vinden
en dan zeggen dat ik beter een ander stofje kan gebruiken.
Verder wens ik jullie een prettige dag en dat jullie nog vele andere
complimenten krijgen!!!!

                                         Fijne dag vol complimenten,
                                                      Martine

3 reacties:

yvonne zei

Je bent ook een leuk/lief mens;
Voel me op mijn gemak bij jou lessen .
Liefs yvonne

Ann verstreken zei

Dankjewel Martinneke voor al die lieve complimenten! Maar ook jij verdient er veel!
Groetjes,
Ann
X

Old Red Barn zei

Leuke post Martine!