zondag 17 maart 2013

En de winnaar is...................

Eindelijk is het zondag en kan ik de winnaar bekend maken.
Alle nummertjes op een papiertje geschreven en in een
schaaltje gelegd.

De onschuldige hand van Alexis heeft een nummertje getrokken.


En de winnaar is................................



En wie is nummertje 28????????

                   Peggy !!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!
Dit tasje komt naar jou!!!!!!



Aan alle anderen deelneemsters, bedankt voor jullie lieve
reacties!!! Mieke, bedankt voor het mooie gedicht dat je 
ervan maakte!!! Dankzij Inge weet ik nu van het bestaan
van Google reader!!! En ik vond het heel fijn in de reacties
te lezen dat ik toch ergens wat teweeg breng met mijn
verhalen. Dat geeft een boost om verder te doen.
Dus bedankt lieve lezers!!!!!

                                     Fijne zondag!!!!!!
                                           Martine 

7 reacties:

yvonne zei

Peggy van harte gefeliciteerd met je mooie tasje.!!!!

Gr yvonne

quiltingmieke zei

piep peggy een dikke proficiat meidke

knufje mieke

Peggy zei

Oh Martine, dank je wel. You made my (sun)day!!! Wat ben ik hier blij mee.
Voor iederen nog een prettige dag.
Groetjes
Peggy

Peggy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ann verstreken zei

Spijtig! Maar wel heel leuk voor Peggy! Veel plezier er mee!
Groetjes,
Ann
X

Anoniem zei

congrats to Peggy.xx

joke leijenaar zei

Peggy ,gefeliciteerd met het mooie tasje.