dinsdag 26 maart 2013

Hier ben ik weer..............

Het is alweer een week geleden dat ik iets schreef.
Tja, mijn 3 zonen zijn bijna altijd met mijn laptop bezig.
En als ik hem dan terug krijg, dan is het 's avonds laat
en dan heb ik ook geen zin. Dat en het huishouden........
soms van alles te doen en soms geen inspiratie......
Eerst even dit, ze zijn er weer bij Atelier Salgarollo!!!!!
De pakketjes van 10cm x 10cm met 50 verschillende stofjes.



Vorige week heb ik tijdens de les lintborduren nog enkele
foto's gemaakt.  



Zoals jullie kunnen zien, wordt er altijd goed gewerkt!!! 
Dat was dinsdag. Tijdens de woensdag les nam ik een foto van 
de quilt die Peggy voor haar zoontje aan 't maken is.



Zou hij een voetbalfan zijn????
Donderdag was de eerste week van mijn dieet voorbij en 
ging ik bij mijn coach op de weegschaal, 3.4kg minder!!!!!
Wat een goed begin!!!! Ik hoop dat ik het vol hou!!!
Vorige week begon Alexis aan zijn stage in het kinderdagverblijf.
Niet echt zijn ding, maar hij doet zijn best. Deze week ook nog
en dan is dat ook weeral voorbij.
Thibault had donderdag, vrijdag en gisteren geen school en
mocht dan meewerken met zijn papa. Leuk om ze samen te 
zien vertrekken en terug thuis te zien komen. Thibault werkt
graag en dat is natuurlijk een pluspunt. Dat hij er een centje
voor krijgt is natuurlijk mooi meegenomen. Hij is al een paar
weken bezig over een spel dat hij wil kopen van het verdiende
geld. Vandaag kon hij terug naar school.
Maxime begon gisteren aan een week stage in een bejaarden-
tehuis. Dit is een stage die ze zelf moesten regelen. Hij vindt
het er leuk. Hier mag hij gelukkig zelfstandig werken. Bij zijn
vorige stage was dit niet het geval en stond men altijd op zijn
handen te kijken, alhoewel ze 7de jaars zelfstandig moeten
laten werken. Deze keer dus beter.
Zondag werden we dus wakker en zagen we dit..............



Nu heb ik er wel genoeg van!!!!! Laat de lente maar beginnen!!!
Gisteren wou ik vertrekken met de auto en de batterij deed
het niet meer. Dan de startkabels maar genomen en mijn
vader gebeld. Daarna maar ineens een nieuwe batterij laten
steken. Nu kunnen we er weer tegen!!!
Vandaag eerst maar eventjes boodschappen doen en dan kan
ik heel de dag naaien. Tussendoor eventjes de wasmachine 
en de droger vullen, zodat de was ook weer gedaan geraakt.

                                       Fijne dag,
                                        Martine

                            

3 reacties:

Wilma Kuin zei

Fijn om je weer te horen,..
Mooie foto´s en geniet van deze dag,..

quiltingmieke zei

piep


leuk, je zonen zo goed aan de slag.
fijn je weer te lezen meid

knufje
Mieke

yvonne zei

Fijn dat het weer goed gaat met de zonen.
En ik zit op de foto,s te kijken,maar dat lint borduren is heel mooi geloof ik .
Wil je de foto nog eens plaatsen.maar dan alleen!!!
DANK JE !!!!!!!! gr yvonne