maandag 29 april 2013

En weeral een nieuwe week!!!!

Het weekend vloog weer voorbij!!! Ik heb wel flink gewerkt. 
Zaterdag heb ik mijn kleerkast eens na gekeken. Tja......zo
langzaamaan worden er dingen te groot, alhoewel er heel 
veel in mijn kast ligt dat ik al lang niet meer kon aan doen
omdat het te klein was. Dus........passen........sorteren en
mijn lievelingskleed hangt nu ter inspiratie aan de kast.



Hier wil ik deze zomer terug in kunnen!!!! Ik hoop dat
het me lukt!!!
Ik wou ook iedereen bedanken voor de lieve reacties op
mijn trouwfoto's zowel op mijn blog als op Facebook.
Gisteren heb ik ook mijn SAL 2013 afgemaakt. Toch met 
de hand gequilt, want er was zeer weinig om te quilten.
De machine zal voor volgende keer zijn.



In de maand mei maken we het volgende......



Ik ga wel een opgewekter stofje gebruiken.
Gisteren heb ik nog een toilettasje gemaakt.



Leuk hè!!! Misschien heeft er nog iemand een cadeautje
nodig voor een communiefeest........of voor zichzelf.....
Laat het me dan maar weten!!!

                                        Fijne dag,
                                         Martine 

3 reacties:

Bed, breakfast en quilts zei

goed hoor!, ga door voor de jurk

quiltingmieke zei

piep, dat komt goed meid, lekker in t zonnetje in je lievelingsjurk

knappe sal,
en nieuw project schreeuwt idd om kleur

knufje mieke

sadessaram zei

mooi, prachtig